> politika > Francie > terorismus > sanitární krize
Ve Francii nyní řádí dva viry. Jeden souvisí s covidem, druhý s terorismem. Přesto se vůči obyvatelstvu uplatňuje dvojí metr. V boji vůči prvnímu vláda neváhá použít sporná výjimečná opatření, vůči druhému se zdráhá přijmout válečná rozhodnutí, aby nebyla obviněna z ohrožování svobody, píše Philippe de Villiers v konzervativním listu Le Figaro.
Zdá se, že všechno je mimo kontrolu: covid i terorismus!
Prezident Emmanuel Macron, který od jara používá válečný slovník, působí bezmocně, domnívá se autor, neboť po dalších slovech přicházejí jen další mrtví. Na jaře řekl: „Jsme ve válce!“ Dnes tato slova působí přepjatě a nevhodně. Výraz to byl nevhodný, neboť covid a s ním i epidemie tu stále jsou.
Stále tu jsou ale i teroristé. „V rozrušených myslích Francouzů se navíc ustálila myšlenka, že země není řízena a stát je v rukou bandy amatérů,“ píše. Vláda podle de Villierse vede dvě války najednou, na každou z obou virů ale používá jinou metodu.
„Ta první válka vychází ze sanitární krize, kterou se pokouší zabezpečit opatřeními, aby ochránila populaci. Činí tak způsobem, kdy uzavírá obyvatele tím, že jim nařizuje zůstat doma. Místo toho, aby uzavřela národní hranice, zavádí znovu hranice domácí,“ stojí v komentáři.
Touto metodou je zasažena svoboda, ekonomie, tkanivo průmyslové Francie, neboť se má za to, že „mnohem důležitější než všechny svobody je sanitární ochrana", pročež se zavádí - během čtrnácti dnů - zákaz vycházení v noci, ale nakonec i ve dne, což, jak připomíná komentátor, se nezavádělo nikdy, ani ve 40. letech (za 2. světové války).
A potom je tu ten druhý virus, virus islamismu. Ten je pojímán zcela odlišně vysvětluje Philippe de Villiers. To, co podle jeho slov má „skutečně agresivní invazivnost“ je z důvodů možného ohrožení svobody bráno jako nepřijatelné s válečným postupem. Označuje tento postup za „maniakální juridismus“, jež fakticky vykonává „jurisdikční cenzuru“.
Z toho důvodu je nedotknutelný zákon na spojování rodin, stejně jako je nedotknutelných na 500 mešit ve Francii. Autor píše o „fatálním řetězu", který spojuje imigrací s islámem a islám s islamismem, jenž je půdou pro terorismus. „Odmítáme odpovídat na válku válkou a necháváme populaci podřezávání," tvrdí.
„Zatímco nám zabavují svobodu ve jménu sanitární bezpečnosti,“ píše Philippe de Villiers, „negarantujįí nám prostředky fyzické bezpečnosti". Kontrast mezi vládními požadavky a laxností vůči islamismu nemůže být větší. Hranice se staly nedotknutelnými stejně jako posvěcené právo na azyl. A Francie se zvolna stala planetární křižovatkou, kde dochází k vraždění jedné civilizace, soudí de Villiers.
Původ toho všeho pochází z globalizovaným nadnárodních elit, jejichž součástí je právě Emmanuel Macron. Nynější „hygienismus státu“ je jenom jinou formou „tržního hedonismu“. Nafouklý individualismus se tu zhmotňuje v představě, že na vrcholku všeho je Zdraví. Nad našim životem s emocemi, prací i spiritualitou.
Z rodičů a sousedů se stali nepřátelé, kteří přenášejí nákazu! Státní hygienismus je diamantovým vrcholkem, který nás přesvědčuje, že riziko života bude nahrazeno zdravím a jakousi postmaterialistickou protézou bytí. Zatímco zabíjíme embryo v zárodku, necháváme umírat naše blízké opuštěné daleko od nás.
Exces této civilizace posedlé komfortem a těmi co možná nejvíce excentrickými individuálními právy rozkládá národ. Pod rouškou virtuálního nebezpečí před nimž nás chtějí uchránit, pochodují pod našimi okny ti, kteří nás chtějí ovládnout . Jim nejde o to jak si myslí Macron - o separaci od státu.
Naopak! Oni ho chtějí dobýt Myšlenka dekolonizované Francie přinesl nový koloniální rámec a znamená válku!
V té válcem ale nelze bojovat na dvou frontách. Válku bychom měli vyhradit těm, kteří s námi skutečně bojují: vést válku proti válce! Je to pátá kolona, co nám vyhlásila válku: na to se neodpovídá svíčkami.
Žijeme patrně poslední hodiny míru!
Žádné komentáře:
Okomentovat